HR OFFICER – PAYROLL EXPERT – voltijds of 4/5

If we want to be different; let us be delicious!
CULINOR Food Group
,met hoofdkantoor te Destelbergen (regio Gent), is de belangrijkste producent van verse kant-en-klaarmaaltijden in de Benelux. Het bedrijf is opgestart in 1989 en kende als succesvolle familiale KMO – oa mede dankzij relevante overnames van sectorgenoten en entrepreneurship – een exponentiële  groei met als resultaat een jaaromzet van ruim €100M of 200.000 maaltijden per dag en een 500-tal medewerkers. Sinds 2016 maakt Culinor deel uit van het Zwitserse beursgenoteerde ORIOR.

CULINOR heeft in België 5 productievestigingen waaronder een centraal warehouse en ontwikkelt, produceert en vermarkt haar producten in de voedingsretail, de foodservice en – via haar aan-huis kanaal “Home Cuisine” – ook rechtstreeks aan consumenten.

Momenteel zoeken we voor onze 2 sites in Oost-Vlaanderen (Gent en Destelbergen) een m/v/x

HR OFFICER – PAYROLL EXPERT

voltijds of 4/5

 

Ons HR-team

Wil je graag jouw steentje bijdragen aan de groei en ontwikkeling van mens en organisatie? Is personeelsadministratie jouw ding? Culinor nv is op zoek naar een breed inzetbare Payroll Expert met een dienstverlenende houding voor onze sites te Gent & Destelbergen. Misschien ben jij wel de geknipte persoon om onze organisatie & HR team te versterken?

Als HR Payroll Expert kom je terecht in een gedreven en ervaren team dat oa de correcte en tijdige loon- en personeelsadministratie verzorgt voor zowel arbeiders als bedienden (300 in totaal). Je bent het aanspreekpunt voor arbeiders, bedienden en managers rond loonverwerking en sociale wetgeving. Je geeft hen advies en ondersteuning op allerlei eerstelijns HR-vragen.

Jouw uitdagingen zijn o.a. :

  • Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en correcte loonafsluit van een groep arbeiders en alle bedienden
  • Je staat mee in voor de uitvoering van een correcte personeels- en salarisadministratie conform de sociale wetgeving en CAO afspraken
  • Je volgt wijzigingen in de wetgeving op en vertaalt deze naar onze procedures
  • Je verzekert dat administratieve HR-taken (dossiers tijdskrediet, progressieve werkhervatting, EW, etc) kwantitatief en kwalitatief op orde zijn
  • Met jouw kritische blik werk je mee aan de huidige en eventueel nieuwe payroll gerelateerde projecten en zorg je ervoor dat deze naar de praktijk vertaald worden
  • Je bent graag het aanspreekpunt voor de medewerkers die informatie vragen m.b.t. allerlei HR-vragen, personeels- en salarisadministratie en sociale wetgeving

Jouw talenten

  • Je bent in het bezit van een Bachelor diploma (bvb Maatschappelijk Assistent richting personeelswerk) of een Master diploma (bvb. arbeidssociologie, bedrijfspsychologie, rechten, handelswetenschappen,…). Of gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt relevante werkervaring in een (soort)gelijke functie en bij voorkeur in een productieomgeving of sociaal secretariaat
  • Je hebt up-to-date kennis van de wet- en regelgeving op het gebied van arbeid & sociaal recht en hebt de motivatie om hierover de expertrol op te nemen binnen het team.
  • Je hebt een grondige kennis van Excel. Kennis van e-Blox (SD Worx) en GPS-time (tijdregistratiesysteem) is een pluspunt
  • Je spreekt perfect Nederlands en tevens een aardig mondje Engels en Frans
  • Je bent goed administratief onderlegd, cijfergericht en analytisch sterk
  • Je staat voor een uiterst nauwkeurige en stressbestendige werkaanpak
  • Je bent positief en flexibel ingesteld, vlot toegankelijk en werkt inspirerend en motiverend op je omgeving

Wat bieden wij?

  • Een boeiende voltijdse job met aandacht voor onze mensen, veiligheid, kwaliteit én waar een hands-on mentaliteit wordt verwacht
  • Je maakt deel uit van een dynamisch team waarin de ruimte wordt geboden om zelfstandig te werken, initiatief te tonen en verantwoordelijkheid te nemen
  • Naast de inhoudelijke uitdagingen bieden we een correct salaris aangevuld met extralegale voordelen

Wil je met ons kennismaken?

Aarzel dan niet en mail je motivatiebrief met cv naar ons rekruteringsbureau Derveaux Select tav Hilde Derveaux  via jobs@derveaux-select.be tel. 0495/51 50 36.
We maken graag met jou kennis in onze kantoren in Gent of via Teams.

Je kandidatuur wordt vertrouwelijk behandeld en je persoonsgegevens verwerkt conform de wet op de privacy  (GDPR)

Meer vacatures

RESPONSABLE COMMERCIAL(E) INTERNE

Qui sommes-nous ? Clôtures Leblanc, située dans le zoning industriel de Mettet, entre Fosses-la-Ville et Florennes, est spécialisée dans la vente, l’installation et

RESPONSABLE QUALITÉ

Panistar, un goût irrésistible Panistar est une PME basée à Namêche, commune d’Andenne (région de Namur), spécialisée dans la production et la

Wie zijn wij ? Clôtures Leblanc, gelegen in de provincie Namen en in het industrieel gebied van Mettet, tussen Fosses-la-Ville en Florennes, …

Qui sommes-nous ? Clôtures Leblanc, située dans le zoning industriel de Mettet, entre Fosses-la-Ville et Florennes, est spécialisée dans la vente, l’installation et …

Panistar, un goût irrésistible Panistar est une PME basée à Namêche, commune d’Andenne (région de Namur), spécialisée dans la production et la …

Panistar, de onweerstaanbare smaak Panistar is een KMO gevestigd in Namêche, gemeente Andenne (regio Namen), gespecialiseerd in de productie en distributie in …

© 2022 Ontwikkeld door De Computerhulp.be

Deze website gebruikt cookies om u de beste ervaring te geven.

Accepteren
Afwijzen